Ezen a képen 9404 lóerőt rejtettünk el – kitalálja, hol lehetnek?
Különleges fotó készült az idei goodwoodi sebességfesztiválon, ami egy pokoli erős csapatot ábrázol.
Különleges fotó készült az idei goodwoodi sebességfesztiválon, ami egy pokoli erős csapatot ábrázol.
A Chironban a jelek szerint még komoly további potenciál lakozik, csak elő kell csalogatni.
Az új amerikai hipersportkocsival nem titkoltan elsősorban a Bugatti Chiront szeretnék alaposan megverni.
Egy brit reptéri kifutópályán olyan autóritkaságok adtak egymásnak randevút, melyeket közúti forgalomban igen ritkán vagy egyáltalán nem láthatunk.
Most, hogy az első Chironok már az utcákat járják, elkezdtek kikerülni a netre a gyorsulásos videók. A legnagyobb örömünkre.
A világklasszis portugál játékost a Bugatti kérte fel egy közös kampányra.
Az Audi R8 tulajdonosa imádja a Bugatti Chiront, ezért új külsőt készíttetett neki.
Lassan a Bugatti lesz az egyetlen a Volkswagen-csoporton belül, amelyik nem tervez/gyárt szabadidő-autót. Ezt gyorsan orvoslni kellett.
Valószínűleg csak idő kérdése, hogy az elképzelés valósággá váljon, hiszen a Veyron is tagja a híres rendőrautó flottának, így adja magát a helyzet, hogy az utódja is csatlakozzon mellé.
A gyárban a lehető legalaposabb tesztelésnek vetik alá a Bugatti Chiront, és ehhez egy cseppet sem kímélik az autót.
Egy ilyen összehasonlítás persze teljesen jogtalan, de legalább érzékletes.
A Bugatti tervezői nem finomkodtak, amikor egy jachtot kellett megtervezniük. Az árcédulán egy 616 millió forintos összeg fityeg.
A Bugatti Chrion most már egészen biztosan méltó utódja lesz a Veyronnak.
Az első csavartól az utolsó simításig mindent ott csinálnak, ahol 1909-ben az első autó is elkészült.
Nem kellett sokat várni rá, hogy megtörténjen az 1500 lóerős szupersportautó első balesete.
Egy márciusi árverésen kerül kalapács alá egy 1937-es Type 57S Cabriolet, amiből mindössze három darab készült.
Van az úgy, hogy egy autó túlságosan izmos ahhoz, hogy finoman lehessen vele bánni.
Úgy volt, hogy a Veyron-utód Chironból lesz egy még izgalmasabb változat, de ez a tézis most megdőlni látszik.
Közzétettek néhány korai dizájtervet a tavaly bemutatott hiperautóról a Bugatti Chironról, ami egészen lenyűgöző. Nem, mintha az 1500 lóerős autó végleges formájában nem lenne elég meggyőző, mégis az alábbi képeket látva, valóban sokkal merészebb, formabontóbb autó koncepciója rajzolódik ki.
Az utcai autók között a Veyron Super Sport az eddigi csúcstartó a 431 kilométer/órás végsebességével. A Chirontól 463 kilométer/óra feletti végsebességet várnak, ha feloldják benne az elektronikus korlátozást.